Hiss&Diss

HAR JAG BLIVIT EN "TRÅKIG" MÄNNISKA?




Pink

nog för att typ exakt alla tycker att hon är "ute" men det tycker inte jag !
 typ hennes nya lite lungnare låtar, vet ni hur fina de är? texterna speciellt !


asfalt

jag bara älskar hur det är ute just nu ! vem fan behöver snö!? det här är mycket enklare och bättre ,
huvudsaken är väll att det är snö vid jul , då vill t o m jag har snö ,
men nu,  nej låt det vara såhär tack ! :D


filmmys

okej , inte alls likt mej , men nu har jag börjat tycka att det kan vara jättemysigt
med bara en lungn kväll med film och sällskap ,
 blir säkert mycket sånt i helgen eftersom jag ska ta det lungt ;)


south park

åhh jag måste bara hissa det klockrenaste tvprogramet i världen !-south park om inte jag får en south park box i julklapp så tar jag mitt liv , haha eller så köper jag bara en själv ;) och jag kan inte sluta tänka på att dem ska flytta det från mtv till comidi central eller va fan det heter.. kul för oss som inte har det.. :( emo
men iaf , ni som inte ser det -ge det en chans , ni kommer få er att par skrattanfall ! :D






New Moon

haha okej på den här punkten är jag (såvida jag vet ) helt fel ute enligt typ sådär alla-men vad ?jag har sett filmen och den sög! hade kanske för höga förväntningar , men det beror inte bara på det , det hände ju fan ingenting och det var fan inte änns värt pengarna ! haha


Alkohol

okej i vanliga fall så tycker jag väll inte att det är nått att dissa , men just nu är jag inne i  en period , har typ börjat tänka på alla nackdelar som har med alkohol att göra , och nog finns det mer nackdelar än fördelar? haha japp så då vet ni , det blir att ta det lungt för mej ett tag framöver :)


rix fm

i detta hus så står radion på 24/7 och då äre bara rix fm som spelas-kan inte fatta att alla fortsätter lyssna på det , de har 3 halvnya låtar som dem spelar om och om igen sen så roger , titti och gert ?!?!
lär er att snacka om nått intressant !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0