Hiss&Diss


Min familj

okej , det kanske inte alltid verkar som att jag gillar dem så där super mycket , men jag älskar dem faktist , jag älskar att vi jämt är så oserigösa och flummiga , och allra mäst att vi nästan kan prata om vad som hellst , förut vare inte så men det har blivit tusen gånger bättre ! älskar det !




coola hårfärger

jag menar hur snyggt äre inte med t ex knall rött hår? eller nån anurlunda färg eller kanske bara några coola slingor? jag skulle jättegärna vilja färga mitt hår riktigt rött , har inte bestämmt mej än , kanske blir av =)
så byt ut det bajsbruna mot nå roligare ist ! :D




småbarn

okej nu låter jag jättebitter men helt serigöst , hur jobbigt äre inte men småbarn som bara skriker , stirrar och är i vägen , finns inge värre än om man typ går på stan sen äre en massa ungar springandes framför och åhh dem vet inte änns vars dem ska ! så föräldrar ta inte med ungjävlarna på stan eller nån annanstans där dem inte ska vara - isåfall får ni ha dem i koppel eller i en vagn eller nått ! :)



uggs

förlåt och ursäkta med hur tänker man om man köper uggs? det är ju så jävla fult ! okej nog finns det vissa som inte ser lika farliga ut än andra men överlag så äre ju .. näe ursh.. (A) hehe



nya facebook

ja då vare daggs att dissa nya facebook , hur tänkte dem riktigt när dem gjorde om det? och varför ändrar dem inte på det efteåt när exakt varenda kotte klagar på det och säger att man borde byta tbx? och jag kan bara hålla med , jag menar - jag ger fan i fel som blir vän med vem och vilka jävla grupper och sånt man går med i !
-bara care på det !



löshår

åhhh finns det nå fulare och risigare ? det är bland det värsta som finns när folk har löshår med kanske fel färg eller alldellens för tunt , eller för långt eller ja , hur risigt som hellst helt enkelt , kör på erat eget jävla hår ist för att köpa andras !
RIIIIISIIIGT !!!!


Kommentarer
Postat av: Linnea

håller med dej om allt på diss-listan!!!

2009-11-16 @ 12:25:54
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/
Postat av: Anonym

lol

2010-01-04 @ 11:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0