hejhej

tja ni har vi svenska och jag har just skrivit ut min novell ! yes så skönt att den äntligen är klar ! i rättan tid också , sen ska lämnas in idag nämligen.. hehe (A) annars så innan  det här så har vi bara haft matte sen nu har vi lunch snart och efter det estetisk verksamhet och sist engelska , men eftersom jag har gjort mitt arbete hemma så slipper jag det lektionen ! =D så det bli att sluta 25 över 2 -nice ! då kanske jag drar der på stan och kollar runt lite eller nått , aa får se om jag får med mej någon =)



engelska lektionen igår.. (A) jag skäms..

Kommentarer
Postat av: sara

hahahahhahaahha du är dig fan lik ,

2009-11-05 @ 18:51:56
URL: http://saral.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0