god morgon , god morgon hör fåglar sjunga glatt , god morgon , god morgon idaaaag !

god morgon på er! okej nu ser jag var klockan är men det är ingen ideé  å stressa sönder så ja , danslektionen som börjar 25 i 10 får väll bli min första lektion.. sorry Dag.. =(


dansen som vi kollade på igår var mycket bra , men den var kanske lite för lång , men med pauser så gick det prima :) orkade inte skriva när jag kom hem där vid halv 10 utan jag såg bara paridise hotel innan jag typ dog i sängen.. hehe (A) näe nu ska jag hoppa in i dushen så att det inte blir allt för stressigt , far typ om en timma , ni får anteckna om ni vill ;D


HAHA efter Hannas förfrågan.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0