friiiiiday !

hej kom just till skolan och nu har vi datakunskap. jag är väll inte på toppenhumör direkt , det vart stressigt imorse så jag han typ inte göra nånting så jag känner mej hur risig som helst.. åhh jag orkar inte.. (A)
men men får väll hoppas att dagen rusar fram. efter skolan så ska jag cyckla och hämta erik sen ska vi ner på stan för jag ska bjuda han på fika.. (A) hehe vet inte varför , kände väll nått behov att va snäll eller nått ;D
sen efter det blire att skynda sej hem och göra sej redo för kvällen då det står fest på schemat ! =D

haha fråga mej inte varför.. aja nu måste jag forsätta med mitt powerpoint arbete ,
 ska vara klart idag.. :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0