första november

Hej nu sitter jag i vardagsrummet och fryser jävel , borde egentligen gå och lägga mej men jag orkar fan inte gå till mitt rum.. hah pinsamt men sant! nu är iaf pappa och hämtar farmor så hon ska komma hit och fika sen när det är gjort ska han köra hem na igen , jag villl inte , hah jag vill typ att farmor ska bo med oss , hahaa ..(A) iaf övernatt ikväll , men det kommer nog inte bli av =(

sen vid halv 5 far pappa , mamma och erik och kollar på hockey ,betyder lugn och ro i huset-YES ! och ja , då vet jag som inte vad jag ska göra , mår som sagt inte helt hundra , men det är ändå sista dagen på lovet så det känns som jag vill hitta på nått iaf , men aa vi får se hur det blir =) annars så blire väll att ta en tidig kväll och ladda upp inför skolan imorrn , nej huvva , det är nu när man har lov som man inser hur skönt det är att slippa skolan !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0