Drink all day , play all night -let´s get it poppin !

hej ! idag så vaknade jag med tuppen -tyvär.. allt är brorsans fel som sprang in i mitt rum klockan 9 imorse innan han skulle på hockeyträning.. basterd ! men ja egentligen så vare ändå bra för nu har jag hunnit städa lite mer i huset + damsuga rummet ;D heh så det är ändå nice ! nu ska jag föröka få lite frukost i magen innan jag ska fortsätta med städningen.. sen bär det av ner till stan för att möta upp mina tjejer för att sen gå och se new moon som börjar halv 3 :) sen så slutar den drygt halv 5 och klockan 5 så ska jag befinna mej på nordanå och repa några extra gånger på fakeldansen innan klockan 6 då det börjar -så kom och kolla ! :) sen när det slutar så ska jag och alla andra tjejer direkt till mej och börja kvällens partaj och vänta in några andra flickor och pojkar :) så en toppendag hoppas jag på ! :) så komigen tagga nu !











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0