Hiss&Diss





Kategorier på bloggen

att ha kategorier på bloggen hissar jag absolut ! det är mke lättare och smidigare !
spelar ingen roll vad man har för kategorier -skaffa bara ni som inte har?!?!?!=)



Paridise Hotel

haha asså jag vet inte varför man tycker det är så himla bra, det är ju bara patetiskt egentligen , men ja sånt underhåller ju ! haha det värsta är att om jag fick chansen så skulle jag typ söka in och va med ! haha ska fan göre om några år ;)



Fester

Hahaha okej , ingen förvåning kanske , men jag hissar det starkt !
tycker det behövs som extra mycket nu när det börjar bli vinter och allt är som trisst ;)
så ut och festa mer männskor !








läxor , prov , ja allting som har med skolan att göra!

okej , en rätt så självkar punkt på diss-listan ! tror att dem flesta håller med mej om det.
men asså måste allting vara på en samma gång också?
åhh blir så himla irriterad -så då när allting är samtidigt så hinner man ju inte med allting så dem mästa blir halvklart och slarvigt , haha okej dem där sista orden kanske inte kommer från hjärtat , men vadå
-det är jobbigt och,, åhh dumt !




Lärarna på Anderstorpskolan !

inte alla då , men nog finns det en och annan surkäring , de är rent ut sagt bitchiga!!! åhh visste inte att fuxna kunde vara så omogna men vissa visar ju verkligen att det är så ! ES1C , you know what I´m talking about ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0