don´t




tja sitter nu på engelskan , men åhh jag orkar verkligen inte , vill bara hem och sooooova ! fan så skönt det skulle va ! aja hade iaf nyss dans: mickel jacksson vare som gällde !nicenicenice ! kommer bli kung brudar !
och mitt samtal med mentorn gick också bra-eller hon sa att hon tyckte att jag skulle försöka bli snällare på insidan? :S JAG ÄR SNÄLL ! FATTA !
sen så hade inte hänt så mke , haha eller på hålet var jag med på en "lektion" med dem på skapande , haha fyfan vad dem har damp-i love it!
nej nu ska jag ta tag i mitt arbete ,eller har vi änns börjat? ingen är ju typ här , inte läraren heller , haha kanske ska kolla upp det ;D

ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0