Det betyder ingenting just nu

åhhhhhhhhhhhhhhhhh äntligen är jag hemmA! en kort sammanfattning av min dag so far:

datakunskap

historia

matteprov! och hör här.. det gick faktist ganska så bra ! men jag vill inte ta ut nått i förskott..

cycklade iväg till nordanå så att man var där klart över 12.. samling vare kl 1 med 1 , 2 & 3orna .
 så då vare bara att börja öva på fakeldansen en en gång... tror vi körde igenom den minst tusen gånger , ändrade typ hela dansen sen några hundra gånger till.. hjälpte ju inte att det regnade exakt hela tiden heller.. men sen var vi i smågrupper och fikade , 2&3orna bjöd så det tackar vi för ! =) vi fick iaf gå typ just innan 4 tror jag , så vi har övat ca 3 timmar i regnet ! bra jobbat pojkar och flickor ! :)


nu sitter jag i köket och väntar på att mamma ska komma hem så vi kan få äta nån gång , håller på att dö av hunger här! jag hoppas och ber för att det blir tacos , men jag fruktar att det blir nått annat , nej det är fan fredag ! just nu villl jag bara ha TACOS !!!! GE MEJ NU !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0