dance dance

hej nu är jag hemma efter att ha varit på öppethus , som faktist va riktigt kul tycker jag ! :)
det var upplagt så att vi först gjorde en uppvärming sen vare 2 3or som gjorde en uppvärmning plus en moderna dans sen körde 2orna en jazzdans , nice price ! så det körde vi 4 gånger och sen hade 20 minuters paus imellan , plus lunch =) haha så i pauserna så blev det lite dans och lite battle mellan 1orna och 2orna , hehe ;D

nu sitter jag och ser svampbob fyrkant sen ska jag och mamma se klart harry potter ;D hehe sen så resten av dagen så ska jag nog bara ta det lungt , se lite tv , datorn , raka benen , ansiskmask osv , sen ska jag och isabell även laga tacos så att den är klar när mamma pappa och erik kommer tillbaka från hockeyn , sen får jag se vad kvällen har att erbjuda ! :)


ja det här är vad vi sysslar med !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0