bakisdag ..

hej , ja vars ska jag börja .. spårad kväll igår helt enkelt ! kan bara kortfatta med att först var vi alla brudar hos johanna , vi körde sing star , snackade , sjöng gud-låtar med piano , hahah ja  , massa shiet ! ;D sen vid 12 tiden när alla skulle hem så ringde jag rebban och runa till en taxi som kom och hämta oss hos johanna , haha han som körde hette mickel (engelskt uttal) och kom från nå land , haha vi hade fan nice i taxin , med brudarna , mickel och på the music på högsta volym ! =) heehe vi körde iaf till atorp och umgicks med några där , men sen så blev det minst sagt lite strul så vid kl 4 på natten for till borshen och sov där . sen nu på morgonen kom runas pappa och hämtade mej och runa och nu är jag hemma , och har aldrig varit tröttare känns det som.. (A) mamma håller på med att laga mej lite lunch sen ska jag fan sova , ingen hit att somna halv 7 på morgonen och vakna 12.. hehe










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0