2 timmar kvar

hej nu är jag hemma , hahah nej inte skolk utan asavärt långt hål! så ja , jag börjar om igen kl kvart över ett då jag har dans och engelska kvar=) innan jag for hann jag ha idrott-vi hade hinderbana som vi körde hela letionen -jättejobbigt vare kan jag säga! sen hade jag lite svenska också , och ja min svenska lärare hatar mej typ?! :S åhh jag orkar inte vara alla lärares hatobjekt .. (A) hahaa ska typ börja fjeska sönder kanske? haha ne, not my style ;) 


nu sitter jag iaf och lyssnar sönder på musik , just nu paramore sen ska jag ta och göra nån mat också , asså haha eller så får pappa göra det innan han far.. hmm ja jag får se ;D haha =D åhh så jävla onödingt egentligen att jag for hem , men aa det var ett måste -hade engelska böckerna här hemma så , och ja min engelska lärare ska inte behöva hata mej mer.. så haha okej nu vart det jävla mke ordbajs så ska sluta nu...bajs!


en bild från estetiska verksamheten för ett tag sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0