118118

tja kan börja med att säga att det var besöksrekord igår! roligt roligt ;D

nu har jag iaf ätit middag och planerar att dö framför TVn , egentligen borde jag verkligen plugga för naturkunskaps provet imorrn , och fast än det låter otroligt så kommer det inte att hända.. haha aja jag klarar det iaf ! =D idag på skolan vare som drygt , började med att vi skulle ha dans , var jättepeppad och allt sen ringer min mobil och så äre skolsäterskan som säger att jag har samtal :S happ , så det blev ingen dans för mej idag.. suuuuug ! sen så hade vi idrott -lekar , brukar vara kul men idag körde vi inga roliga lekar.. (A) hehe
sen efter lunch vare bara tråkiga lektioner.. haha så vi vart uttråkade så vi var några stycken som skickade vem är , ja för min del:anna ladegren . haha och ja så här va svaret :
hejsan! Anna Ladegren är en glad tjej från Skellefteå som fyller 17 år i februari.
Hon är 172 cm lång och brukar kallas för Ladegren. I fyra år har hon spelat volleyboll i KFUM Skellefteå som center hon är riktigt grym på det också! Hälsningar Eniro 118118

haha allt stämde väll förutom att jag är "riktigt grym" på volley xD haha

nej nu ska jag ta och gå ut en sväng sen blire antingen att ta tag i pluggningen eller så kommer jag hamna framför TVn eller datorn , tror jag ska ta en tidig kväll också , ja vi får se ;D


ennu en bild från i lördags som jag hitta på Emilias blogg =)
på bilden ser ni en cowgirl , Mickel Jacksson , en kanin och en indian !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0