Whatever gon happen gon happen right now - Do whatever you want

haha okej glöm det jag sa om impuls , det blev ännu en myskväl........ men det gör absolut ingenting ! blir bara tusen gånger mer taggad innför nästa helg då ALLT är planerat !!! TAGGA !

nej så ikväll började det med att jag lover och rebbie gick till amanda då jimmy och moa också var med -till och med SARA kom -har inte setts på drygt en vecka-blir mycket när man är van att ses varge dag ! så det var juu toppen att även den bruden kom förbi ;) vad gjorde vi då? jo vi tog det som det lilla lugna , vi bakade -haha det var väll det , sen så när alla hade farit förutom jag amanda och rebb så tog vi en sväng in till stan för att kolla läget , tillsist så hamnade vi på subban för en kaka ! :D haha dit kom även marcus som hade varit ute på partaj , haha nog var han liiiite roligare och gladare än vanligt ! haha så kvällens "roligaste " går nog till han ! HAHAH sen när vi var nöjda och glada så började vi vandra , amanda och marcus till amanda och jag gick med rebban till sunnanåskolan där jag väntade med henne till bussen kom sen så vandrade jag sista biten hem själv :)













ehh ja , det är väll dom här intressanta bilderna som jag har att bjuda på från kvällen =)

GODNATT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0