Umeå

torsdag idag och än så länge har den varit nice ! det var mysigt att komma till amanda imorrse och göra sej klar där med hon och rebban ! haha men det roligaste var nog när jag kom , då amanda adde och matte satt vid frukost bordet och ja , dampade ! haha sen så tycker jag lite synd om amé , haha för nog vare alla mot hon också ! haha =) sen skulle vi egentligen ha matte när jag kom till skolan men då skulle vi se på 2 pjäsar ist , så det var nice sen nu har vi haft en timmas matte då vi fick linjaler som luktade spya! överdriver inte -snarare en undersrift , haha alla fick typ spyreflexer så hannamontana gjortde sej av med dem-MOHAHA !
och ja nu har vi svenska -egen ! come on ! det är drygt som fan , sen ska det typ bara klart om en vecka och jag har typ inte änns börjat.. not good ! så ska nog börja.. sen äre lunch=pannkaka ! JAAA sen blire typ coop med klassen för att vissa ska handla ännu mer tills resan , och då kan man lika gärna joina ;) hehe sen esv och 20 minuters engelska och sen bär det av till UMEÅ ! nice som fan ska det bli !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0