Tänk över det

Nu är jag hemma efter dagens braader :) jag gick som sagt på stan med mina tjejer som jag har saknat så(+Marcus) men inge köp vart det för min del , var som inte shopping sugen . Sen så vart jag upphämtad a familjen vid 3 och vi for till farmor där det blev käk och snack :) Sen när vi for körde vi först och släppte av mamma vid hockeyn sen for vi andra till ica där pappa köpte hårfärg och en tandborste till mej ;) Hahaha så jag vet inte om det blir att färga håret ikväll eller hur det blir , är som lite småsugen på det :) Annars så blire bara en hemma kväll för mej ikväll har jag bestämt , har faktist rätt mycket att fixa inför imorrn , så det blir nog bäst så :)



Ladda upp inför imorrn nu girls and boys ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0