svar

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - hur mycket som helst !
Höll du några av dina nyårslöften?
- nej jag trotsade som aldrig förr
Dog någon som stod dig nära? - nej och tacksam är jag för det !
Vilka länder besökte du? - mins inte ! hahahaha
Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? - många fina personer som jag älskar
Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? - 2009-06-11 (skolavslutningen)
Vad var din största framgång 2009? - kan faktist inte komma på nån , har bara sjunkigt
Största misstaget? - kan inte nämnas här
Har du varit sjuk eller skadat dig? - jag blir aldrig sjuk , skadat har jag inte heler blivit i think !
Bästa köpet? - tråkigt nog vet jag inte (A)
Vad spenderade du mest pengar på? - dricka..
Gjorde någonting dig riktigt glad? - jaråååå
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? - alla pitbull-låtar sen festerna i sommras !
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - gladare tror jag ! :D
Vad önskar du att du gjort mer? - tagit vara på tiden och allt sånt annars vet jag inte :)
Vad önskar du att du gjort mindre? - slösat pengar på onödigt
Hur tillbringar du julen? - i västerås och i skell med familjen
Blev du kär i år? -nej inte ett jävla dugg !
Favoritprogram på TV? - dh , south park osv
Bästa boken du läste i år? - har inte läst nån bok..heh
Största musikaliska upptäckten? - kan inte välja
Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - ja , en dator t ex ;)
Något du önskade dig men inte fick? - haa ja en hel del !
Vad gjorde du på din födelsedag 2009? - var på skolan , kom hem blev uppvaktad :D
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - ja , speciellt one thing
Hur skulle du beskriva din stil år 2009? - haha likadan som alla andra år
Vad fick dig att må bra? - främst dom sena sommarnätterna
Vilken kändis var du mest sugen på? - ingen speciell , keep it real !
Vem saknade du? - utantvekan gamlaklassen och farfar !!!!!!!!!!
Den bästa nya personen du träffade? - vissa i klassen maby (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0