stop pretendíng

tänkte prata ärligt en stund.
- Nej allt är inte bra , just nu mår jag sämst , inget funkar och då menar jag inget ! Sen finns det nästan ingen jag kan snacka med det om heller.. Är det såhär livet ska vara ? Livet ut ?- Är livet så att vissa får allt dem har drömt om och inte uppskattar det ett skit medans andra aldrig får uppleva lycka? Det kommer när man minst anar det säger de som redan har det - Fel , så jävla fel ! Just nu skulle jag byta ut mitt liv utan att tveka.. ¨
Så sluta tro att det är okej-för det är så jävla långt ifrån !


Kommentarer
Postat av: emme

anna, du vet att du alltid kan prata med mig, även om det inte finns någonting att prata om, är det någon som förstår... så är det jag<3



älskar dig och det gör vi alla :) du är en stjärna glöm inte det!:)

2009-12-01 @ 20:53:53
Postat av: Isabelle

glöm inte att jag alltid finns här. du får prata ut och visa dig trasig för mig och jag LOVAR att jag förstår dig.



puss på dig gumman:)

2009-12-02 @ 00:25:52
URL: http://bellabullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0