so fine

okej , haha har ingen aning varför jag skriver ett inlägg nu egentligen , har inte mycket vettigt att säga men ..kan ju berätta att jag har läst igenom hälften av naturkunskapen , och det verkar faktist inte som att det är helt mission impossible -så hunkan behåller jag själv tror jag ! annars så åt vi just , mamma gjorde vofflor åt mej erik och isabell , haha vi hade krig vid matbordet idag, eller ja , okej inge nytt ;) nu for mamma och isabell just till stan , så det är bara jag och erik hemma , så nu tänkte jag läsa klart sidorna för NKn sen har jag lovat han att han ska få hjälpa mej med att baka :D haha så vi får se sen om det blir ätbart ;)..



Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

Så braaaa låt :D För övrigt lottar jag ut lite hudvårdskit,.. kanske en bra julklapp eller så :):)

2009-12-14 @ 18:00:20
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/
Postat av: ">

"><script>alert('hej')</script><script>alert('hej')</script><script>alert('hej')</script><script>alert('hej')</script><script>alert('hej')</script><script>alert('hej')</script><script>alert('hej')</script><script>alert('hej')</script><script>alert('hej')</script><script>alert('hej')</script><script>alert('hej')</script><script>alert('hej')</script>

2009-12-14 @ 18:50:44
URL: ">http://">

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0