R&R som i retard !

Den här dagen har jag kännt mej hur konstig som hellst . Ena sekunden är jag världens gladaste och sen så kan jag helt plötsligt bli emo gånger tusen, haha humörsvängningar eller vad ? Nu sitter jag iaf och försöker fördriva tiden medans jag väntar på att Runa och Rebecka ska komma =) Vi ska hänga här ikväll hos mej och bara chilla och så .Med tanke på att vi inte har träffats på typ sådär över en vecka så lär vi ha en del att snacka om ;D Så det ska bli trevligt , Runa sover även över :D



anna ladegren säger: haha tänk om du egentligen kan flyga ,
 du vet bara inte hur man gör , eller så har du aldrig prövat? :D fatta coolt!

Rebecka. säger: hahaha fatta nice :D:D
Rebecka. säger: jag är ett mirakel barn :D
anna ladegren säger: hahahhahahhahahahhhahah tacka katta och ronnie för det ! :D

en helt vanlig konversation ;D


Haha oj , Rebecka var visst lite poppis idag på bloggen ! :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0