Paradise

check listan!

+tränat
+lagt till some moves på kajsas koregrafi
+sett tv med brorsan
+målat naglarna


fail listan!

-har 5 ofärding danspapper
-har inte gjort natuskunskapsfrågorna
-har inte städat rummet
-har inte jobbat på svenskan
-har inte änns börjat med loggboken som ska lämnas in imorgon ?

ja , fail listan kan bli bra mycket längre , men det är nog bäst för oss alla om jag slutar där. måste fan vara uppe hela natten och plugga eller vakna 5 imorgon ! ska fan köra på det sista altenativet ! :O nu är jag då fullt upptagen med tanke på att paradise börjar nu! =) en fråga också.. Varför kan inte bara Andreas åka ut?!?! jag hatar han ! okej , nej justja jag ska ju inte gå runt och säga att jag hatar folk , mitt fel måste fan ändra hela mej -shiet !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0