Nyårsafton

Det känns jättekonstigt att det är nyårs ikväll och imorrn är det ett nytt år? Tiden har gått så jävla fort ! Känns som att man inte har hunnit med nånting , men det har jag då gjort ! När jag tänker efter så har mitt liv förändrats som mäst 2009 -Både  bra dåligasaker . Annars så har jag stora förhoppningar och krav på mej själv nu inför 2010 . Jag ska lätt gå in med att det året ska bli det bästa året hittills!!!

Nu ska jag gå och äta frukost . Idag så ska jag bara fixa de sista sakerna tills ikväll typ fixa musiken ,
raka benen , pappa ska klippa mina toppar , fixa lösnaglarna ,  göra mej iordning och ja allt som hör till !



kolla va duktigt vi lyssnar ! (brist på bilder?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0