Morrn morrn !

haha min natt har väll varit sådär , när jag kom hem satte jag mej i soffan med datorn och somnade kanske 3 . kl 9 imorrse vaknade jag med datorn i handen och allting , så jag gick och la mej i sängen ist -och nu kl halv 3 så väckte mamma mej.. haha jag kommer inte kunna sova inatt.. (A)

idag då.. jo jag åt just lite frulle och nu har jag ingen aning om vad jag ska hitta på , känns jobbigt att göra meh iordning för att fara nånstans såhär sent , ist blire väll ikväll så om nån vill hitta på nått då hör av er! ;) nej jag kanske ska ta och se en film eller nått, mamma sa att vi hade hemma en film som var super så det kanske jag skulle göra =) so long suckers !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0