Lördag

Lördag vare nu då.. Asså jag vet inte varför men jag får alltid typ panik ,eller ångest på lördags dagar , DÅ tycker jag att typ helgen är slut? haha jag vet som inte vad jag har fått för mej..strunt !
Nu har jag faktist varit vaken ett bra tag , drygt 2 timmar , känndes surt som fan att vakna före 10 när man kan sova huuuur länge som helst , men såäre -får väll ge det en ny chans imorrn ! Annars så vad händer? Jo jag har laddat ner massvis av south park och family guy avsnitt som jag ska he in på min kära ipod nu , haha bara att anteckna !
Annars så var jag jättepepp på att hitta på nått och vara social men då säger mamma att söta lilla rara farmor ska komma hit och vi ska fika julfika sen ska hon även äta middag här -Men det är nästan bättre för fy i satan va jag har saknat henne ! haha okej , det var typ en vecka sen sist men ändå !
Sen så är kvällen fortfarande oplanerad för  min del-börjar bli en dålig vana ! hehe men tagga nästa helg säger jag bara !


Nu får du ta och komma hem ! Men inte för neger ;)


Kommentarer
Postat av: sara

aw du HAR saknat mig...! :$

och dte är lugnt jag är fan vit hahaha :D

2009-12-05 @ 18:20:20
URL: http://saral.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0