kommer hem om en vecka !

yes nu åker man om en timme då , eller vi blir upphämtade av en granne som ska köra oss till stan sen ska vi åka buss från stan till bastuträsk och sen slutligen tåg från bastuträsk till stockholm , sen tåg från stockholm till västerås :D haha yes så nu vet ni som ;D asså det ska fan bli skönt att åka bort från allt det här , speciellt vädret.. det ska bli kul att få träffa alla igen också ! har inte träffat dem på ett halvår , och vissa han jag inte änns träffa i sommras.blir lite tomt att bara ha farmor här medans de andra är 87 mil bort.. =( men nu ska jag sluta klaga , kommer ju få träffa mormor&morfar , mammas syskon , alla mina brat-kunsiner och alla deras barn inom en snar framtid ! ;D  hehe men en vecka kändes lite för länge för att vara borta , känns som att jag kommer att missa hur mycket som hellst , men det är bara att ta igen sen när när man kommer hem !






solong suckers !


Kommentarer
Postat av: Anonym

kom hem nu, vi saknar dig :)

2009-12-26 @ 21:00:45
URL: http://mallanholmbergg.blogg.se/
Postat av: sara

snyggt att jag kollatt din blogg varje dag fast du inte skrivit

2009-12-26 @ 22:22:10
URL: http://saral.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0