jag tänker på dej varje dag !

vaknade imorse av att mamma och pappa kom in och sjöng "va är det för en dag" .har nämligen namnsdag idag -yey ! fick 2 deosar och en hårspray i en söt liten box , kan visa bild när jag kommer hem =)
när jag kom till skolan hade vi idrott med fordons , vi körde först en typ av killerball(vi vann) sen körde vi hinderbrännboll , dom vann med en poäng , men dem va färre plus att dom fuskade , så vi kan säga att vi vann allt ! =D nu har vi svenska (ovanligt) asså jag har panik , har knappt börjat-fortfarande?!?!?! så jag måste fan jobba med det över lovet.. kul nej men jag har mej själv att skylla ;) efter detta har vi hål>dans>engelska.







3 år sen , och jag tänker fortfarande på dej varje dag
-jag älskar dej så jävla mycket !


Kommentarer
Postat av: runa

vem anna? tell mee:(

2009-12-09 @ 21:48:57
URL: http://runaholmbergg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0