it goes like this

ja då har man varit hemma ett tag nu , åt just en tidig middag så det är check på det med =) och ja vad händer nu? borde nog läsa igenom historian en gång till eftersom jag inte kommer hinna plugga nått imorrn.. ja kan ju passa på att berätta vad som händer då eftersom jag typ inte har nått annat att säga. då äre som så att vi-1-3 dans &teater +växthuset ska åka med 3 bussen till Umeå för att se en föreställning ! kulkulkul säger jag bara ! sen så kommer det finnas tid att gå på stan och äta middag nånstans också ! sen är vi tbx i skellhell vid halv 12 ! hehe så jag är laddad faktist ! :)

nej nu ska jag ta tag i plugget innan jag beger mej till stan - men mer om det sen , kommer ha så jävla tråkigt med att plugga?!?! så det kommer väll ett till innlägg inom kort ! ciao så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0