I spent my time just thinkin thinkin thinkin bout you

yes provet är på fredag ! nu vart jag glad ! ska se till att plugga riktigt mycket så det inte går helt åt skogen ;D nu har jag varit hemma i dryg en halv timma och ja , vad gör jag? inget -nä rätt så skönt ändå ! ikväll så skulle jag egentligen vilja fara nånstans och vara social , så kanske det kanske , vi får se =) annars så har jag inte mycket mer att säga , så det blir väll att bjuda på en låt .It make sence .




om jag vågade så skulle jag säga hur jag kännde.

om jag vågade skulle jag berätta vad jag har gjort.

om jag vågade skulle jag berätta vad jag har tänkt.

 


Kommentarer
Postat av: moa

väntar på en romantisk inbjudan;)

2009-12-01 @ 17:13:41
URL: http://holmstrommoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0