I´m home !

ÄNTLIGEN HEMMA ! trots att jag har haft det hur bra som helst där borta så har jag haft världens abstinens ! ingen dator , inga cigg , inga vänner osv ! ja då kan ni ju tänka er ! haha det hjälper ju sen inte att jag lider av seperationsångelst.. hah :P
 vad har jag gjort i västerås då? jo typ hälsat på mina "överklass" släcktingar , fyfan det är ju som att man är på en jävla nobell middag när man hälsar på vissa.. sen har jag firat jul som alla andra (jehovas är ett undantag) sen så har jag varit på stan och shoppat en dag också , allt jag köpte kom från
 new yorker (denbästaaffärenivärlden) det blev en kavaj , en skinväst , en tshirt med nitar , en svart väst med nitar och ett lila linne med....ja , nitar.. (A) allt för 615 spänn -jag säger tjäna , vad säger ni? ;D
ja sen så har jag väll inte gjort så mke mer , alla kvällar bestod av att kolla på TV och chilla -funkar det också ! =)

idag ska jag nog bara ta det lungt , packa upp och sånt =)
men sen ikväll så blire att göra nått , vad det blir får jag se :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0