I´m gonna find a way to make it without you


Okej nu har jag varit hemma i drygt 3 timmar men det känns som att jag har suttit här och degat i minst 3 dygn i sträck ! Haha kul ? Nej och saken blir inte bättre av att jag vet att mina toppentjejer är i Umeå på en shoppingdag och hare super , hehe nog för att jag inte skulle uppskatta det så mycket (anti-stan-tjej) men ändå ! Bättre än att sitta hemma iaf ! ;D Hehe men nog om det , det blir ju iaf nått ikväll ! :)
Nu hade jag tänkt att städa undan lite , och packat upp har jag inte hunnit med än heller :)
Sen efter det ska jag nog börja hjälpa mamma med maten , tacos blire till min största lycka ! :D


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0