How much longer will it take to cure this Just to cure it cause I can't ignore it If its love, love

Ikväll vart det så att Runa var här och höll mej sällskap =D Vi gjorde inte så mke , såg i taket lyser stjärnorna , pratade , ännu mer tv och sådant skoj :) Hon for iaf nyss så nu sitter jag här helt själv . Är lite skraj också kan jag påstå med tanke på att Runa sa just innan hon for att hon såg en tjej gå förbi i hallen med vit tröja :S Och inte kunde det vara Isabell heller för hon var minsan i källaren... Jag är rädd-hatar sånt där , kommer inte kunna sova .. Nog för att jag ändå kommer ha svårt att sova inatt som det redan är men.. Ja vad gör man ? Ska iaf göra ett gott försök nu snart så att jag är på glatt humör imorrn då det bär av till farmor för att fira lilla julafton med henne innan vi far till Västerås på måndag , men mer om det sen imorgon , nu säger jag godnatt !


BRA SOM FAN !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0