Hiss&Diss





paredise hotel bloggarna

som kanske några av er vet så har dem flesta av paredise deltagarna bloggar , och dem skulle jag vilja hissa ! just för att just allting visas , allting sägs och ja allting avslöjjas! så glöm alla tråkiga modebloggar och börja läsa om nått underhållande och kul istället !

"broes before hoes"

tycker denna punkt faktist är ganska viktig , just för att jag själv har varit med om att i mitt "kompisgäng" så har ibland våran relation förändras efter att ett förhållande har byggs upp med nån individ i kretsen , och då får man helt enkelt välja hur man vill ha det , om man vill få det att funka så att man spenderar tid åt både sina homies och respektive flickvän/pojkvän . men tyvär så finns det ju också fall då individen i fråga bara spenderar sin tid med sin respektive flickvän/pojkvän , då tänker jag så här ser ni , vad händer sen då när det kanske inte längre funkar? jo då går personen i fråga tillbaka till sina kompisar och tror att allt ska vara som innan ?! det jag vill säga med det här är -ta ingen för givet , tro inte att personerna du dissat ska vara kvar för dej när du kommer tillbaka efter olika orsaker , behöver egentligen inte bara ha med "sånt här" att göra , tog bara ett exempel jag själv har varit med om.




paredise hotel Catja

haha okej , löjlig sak att dissa och det kanske blir en aning för mycket ph , men jag måååååste bara säga att jag inte klarar av denna person ! åhh vill bara fara in i TVn och slå till na !!! jag förstår som inte , haa okej nu vart det inge "viktigt" sagt , men aa ni fattar , vill bara få åhhh nej nu sätter jag punkt.


dra folk över samma kam pga vilken linje man går?

okej nu syftar jag ju såklart på anderstorp skolan , åhh har gått en termin på denna skolan men är redan spyless på skolan plus , och kanske framförallt på personerna som går där ! och det jag stör mej mäst på är att folk bli indelade i "grupper" pga vilken linje man går? folk har som accepterat att t ex spidarna ska få sitta på "sågarbänken" och såga och komentera alla "utstötta" som går förbi och alla som går frilufs bara mååste se så jävla bra ut varje dag och sen alla som går en estet linje är ju helt dumma i huvet . okej det här låter inte som nått som jag brukar säga , men jag är bara spyless på hela grejen liksom , okej , jag kanske inte är super insatt , men jag orkar som inte med det xD haha hoppas ni fattar och inte tar det allt för "serigöst".



Kommentarer
Postat av: Anonym

hallå vadå är de nåt fel med dedär om att dra alla över samma kam eller vad jag menar jag tycker typ att de är helt okej:P hoho

2009-12-10 @ 21:10:22
Postat av: elisa

kan hålla med om att man lätt dömer ut folk på förhand när man vet vilken linje de går vilket egentligen är helt stört, men jag tror tyvärr att de flesta gör det :P

2009-12-11 @ 21:33:12
URL: http://mesig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0