helg !

okej , åhh nu har jag egentligen hur mke som hällst att skriva , men jag orkar inte -så jag ska fatta mej kort !

vi for somsagt till umeå kl 3 , vid kvart över 5 var vi där (tror jag) sen så gick jag , cia , hanna , somaja , alice , linn och sofie till en kinaresturang och åt - east western  tror jag den hette ;D så där var vi och åt i lugn och ro innan vi gick tillbaka till stället där vi skulle se konserten och dansföreställningen =) först såg vi på konerten- det var hmm låt mej tänka... TRÅKIG SOM FAN ! vi fick sitta och se på när medelåldersfolk satt och spelade klassisk musik med sina jävla instrument ! sen dansföreställningen var ju mke bättre ! profsling gjort men det var inte häller en 10poängare om jag säger så , heh (A) sen kl 9 vare klart och vi åkte buss hem till skell =) så ja det som var trevligast var ju bussresan och middagen med brudarna ! men det funkade!=)

sen nu idag på skolan så var jag hur trött som hällst ! hehe men historia provet gick iaf bra! eller bra och bra.. men bättre än väntrat ! så det där ska nog gå vägen hoppas jag ! :D

nu sitter jag och smårser oth och när det är klart så ska jag se paridise hotel avsnittet som jag missade igår , sen blire väll och ta det lungt innnan jag ska ut ikväll =) men mer om det sen -bilderna från umeå-resan kommer även i ett innlägg om ett tag ! tjing !


haha vadå självupptagen ? :O <--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0