godmorgon !

godmorgon ! vaknade nyss av att jag blev väckt av erik , haha annars hade jag kunat sova hela dan :)
 gårdagen då?-jo men det var nice , vi var först några hemman hos hanna och ja men bara chillade , spelade kort osv sen for vi till en klassfest och var där en stund , sen tillbaka till hanna och slutligen till stan där vi var i kanske en timma sen gick jag och hanna tillbaka hem till hanna , och jag säger bara jag har typ aldig frysigt så mycket som jag gjorde igår..!  sen skulle jag ju cyckla hem igen kl 4 på natten.. haha så jag var väll hemma typ kvart i 5.. hehe så det förklarar saken att jag vaknade nu ;)

nu blire att plugga jävel för min del ! sen får jag se vad kvällen har att erbjuda=)


myskväll ju ! det är ju en tradition brudar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0