ge mej en morgondag

yes torsdag idag och skoldagen har barat rullat på , vid lunch så såg vi en teater som några i teater 2an hade gjort , det va några småsmåbarn från vita skolan som var där och kollade också , sen till "dagens sötaste" det var efter föreställningen var slut och alla som skulle gå för att ja , för attt det var slut -d¨räcker en lillkille upp handen och säger :Hallå , hallå ! jag måste bara få säga en sak ! den här pjäsen var den bästa pjäsen jag har sett på väldigt länge , det var en jättebra pjäs och ni är jätteduktiga skådespelare ! och jag menar det verkligen ! haha alla fick typ tårar i ögonen när han sa det , är typ det gulligaste jag varit med om ! sen att han hade vattenskalle och var blind gör bara saken sötare.. ville bara abdoptera han och ta med gullet hem ! håå då fick jag en sån känsla att jag vill ha ett barn, haha fast näe , kanske ska vänta några år.. (A)

sen ja sen hände det inge speciellt , våran bitch lärare överaskade oss med ett oförbrett prov i engelska sista lektion -åhh jag bara älskar hon ! not ! nej tack gå och , ja dö..?

nu är jag iaf här hemma och är i full gång med att laga maten , mamma pappa och erik skulle bort och äta så det är bara jag och isabell (med tusen kompisar) hemma , så då föredrar jag att äta själv.. (A) hehe



Kommentarer
Postat av: runa

okejokej:/ jag beklagar..

(lät väldigt tardigt att skriva sådär men du fattar innebörden hoppas jag)

2009-12-10 @ 18:02:22
URL: http://runaholmbergg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0