fair

jag hade en jättetrevlig igår kväll ! vi hade somsagt lilla julafton hos runa då vi åt tacos , såg tv , gav varandra julklappar osv, några exempel på vad som folk hade köpt: smink , nagelack , body lotion , sextärningar , osv -jag hade turen och fick lösnaglar från runie :D näe men det var trevligt ! sen vid 12 så for alla förutom jag och lover som sov över hos runa =) så vi åkte med håkan bråkan till stan idag vid halv 3 :D efter det så var lover här ett tag , vi såg typ sunes sommar med erik osv =) nu sitter jag och ser shreak 2 som just har börjat ;D ikväll vet jag inte vad som händer..p a n i k stavas det .. (A) men det ordnar sej ! får se vad det bliir ! =D









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0