everybody gone bad

skrattanfall

2 skitsköna lirare

mat

snack

^så har min kväll sett ut!-funka helt klart ,
lite omväxling sådär istället för att bara sitta hemma och tråka ;)

 

nu ska jag se paridise hotel och sen ska jag göra allt redo för imorrn så det är klart , känns lite surt att man måste vakna kl halv 7 och fara hemmifrån 8 bara för att man ska få åka med mamma istället för att cyckla , skulle egentligen kunna vakna kvart i 8 iomed att vi har sovmorgon och börjar 20 över 9 , men det blir ändå goosigt med tanke på att jag ska fara till amanda och vara där med hon och rebban innan skolan börjar-så slipper jag sitta på skolan och vänta som ett tard i en och en halv timma xD hehe så såäre ! =)
nej nu säger jag stopp och godnatt !



Då blire en favorit i repris imorgon då ! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0