Dundercuppen

vi som skulle spela i klassen +några duktiga hejjare samlades kl9 i dans och teater innan vi skulle spela så vi kunde fixa lite allt möjligt till både introt och spelet ;)

spelade första matchen mot spfl 2orna , förlorade sorligt nog med 4-0 ..men vi kämpade på bra ändå brudar !
(på introt som vi hade innan så körde vi beat it , gick väll bra , men inte med musiken ..)

sen resten av dagen så var man typ bara i gympasalen och såg på massa matcher och sånt =)

sen vid kvart i 4 när jag bestämde mej för att börja beje mej hemmåt så får jag mej inte iväg , kunde helt enkelt inte göra nått , pga att mina fingrar var fast frysna ! :S hade ingen känsel nånstans , så jag bestämde mej för att ringa mammsen så jag åkte hem med henne i värmen istället ! GILLAS !

nu ikväll så ska jag bara ta det lungt tror jag , eller jag får se om det kommer upp nått annat =) men skulle tro att det blir att chilla =)



nu är ju frågan varför jag har suttit och nött den här säkert 49 gånger i sträck.. ja , jag har inge svar på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0