Det är orättvist !

Nog finns det mycket orättvisa här i världen , men det som jag tänker på just nu är att min lillasyrra får gå på sörböles julshow ikväll medans jag får sitta hemma och ruttna !
Jag får alltså inte fara dit? Okej -lika för alla men vafan julshowen var fan bland det roligaste under sörböletiden ! Det var alltså ett helt år sen vi var där , hade planerat i månader sen kom kvällen och den var perfekt !
Kommer aldrig glömma i slutet av kvällen då vi stog nästan alla nior (dom man älskade) mitt på golvet i en ring , då man höll om varandra medans man gungade och sjöng tillsammans till i don´t wanna miss a thing .
Nej kan inte säga annat än att jag saknar den tiden till tusen!




hurt feelings

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0