är du så dum i huvet så att du inte fattar att det är dej jag syftar på?

okej nu känner jag att jag snart ger upp , är trött som satan och har inte änns nästan gjort alla grjer som jag skulle göra.. det som är mest viktigt är danskläderna tills imorrn , men vafan stor shans att man hittar några "juliga" färger i min garderob , haha den som hittar nått annat än svart får fan en hunka hah ! sen så är det ju pluggningen.. men det ska jag försöka på nytt med.. snart.. om en stund.. kanske?.. aa vi får se hur det  blir med det.. hehe (A)

kanske ska ta och bjussa på lite bilder från idag?


när vi gjorde iordning granen på dansen =D (eller vi och vi ,jag ser inte
 så brydd ut på den här bilden precis..haha )



haha okej på den här bilden så hade jag ändrat inställning till det hela ;)



jag visar mina skills på idrotten - på denna bild stylade jag lite för spid 4orna ;)



när jag jobbade jävel på historian..eller hur var det?



sen i slutet av dagen ville sofie visa sina kunnigheter i CS .. HA !


Kommentarer
Postat av: suf

cs är det "nya" innespelet ;)

2009-12-15 @ 00:19:53
URL: http://sofieemarklund.blogg.se/
Postat av: moa

OUHHHHHHHH, spelade inte du anahhhhahaha?;)

2009-12-16 @ 10:58:52
URL: http://holmstrommoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0