2 days

idag så försov jag mej ..rejält , missade 2 lektioner och kom till skolan 20 i 11 då jag kom lagomt till vårat bajslånga hål och sen hade vi  dans å vi planerade och bestämmde allt inför dundercuppen imorrn , sen så såg vi en film med dans 2orna=) efter det så gick vi på engelskan då vi skulle se en film , men våran lärare var inte där , så jag körde på att sluta lite tidigare ;)

nu kom jag just in ifrån kylan och borde direkt kolla på vad jag ska ha för kläder till imorrn , hahaa till indebandyn alltså ;) inte för att vi ska ha så "extrem"  outfit men det är bättre att jag kollar upp det nu så det inte blir panik imorrn bitti ;D

annars så ikväll så kanske det blir att vara med några , förhoppningsvis så blire så ! =)


glad_tjej_93

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0